Ingen header

vad gör jag?? haha, jag bokstavligen SUGER på dehär med design, så tog en som fanns på blogg.se och fixa de om lite, men man kan inte ha nån header? Och jag vill ha en vit stilren blogg, känns enklare tycker jag, gillar det mer. Men du har jag ingen header, ååhh.... Blir så suuur, kan nån liten själ kanske hjälpa mig? :( 
 
 
 
1 MartinaOlsson:

skriven

sv; tack! :)

2 sussi:

skriven

man behöver väl inte tvunget en header om man inte vill =)

3 sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN:

skriven

Jag tyckte det blev fint ändå, men jag kan ju ändå tipsa dig om att jag just nu har en designutlottning i min blogg där man kan vinna en skräddarsydd design till sin egen blogg alldeles gratis såklart. Det kanske skulle vara ett alternativ? Här hittar du länken: http://www.sannasrum.se/2014/01/designutlottning-5/

Kommentera här: